Últimas noticias:

Quan arriba el desembre, Mallorca comença a transformar-se. Els pobles encenen els primers fanalets, les places s’omplen de paradetes i...

Dijous, 13 de novembre de 2025, Palma.– El restaurant Diecisiete Grados, situat al cèntric carrer Fàbrica de Palma i pertanyent...

Hotelers i comerciants s’adhereixen a TaPalma a través del Club TaPalma Empreses 

Dimarts, 30 de setembre de 2025, Palma. – TaPalma Mallorca-2025, que enguany celebra el seu 20è aniversari, ha fet una passa més en la seva consolidació com a gran esdeveniment gastronòmic i social de l’illa amb la signatura d’un conveni de col·laboració amb la Federació de la Petita i Mitjana Empresa de Comerç de Mallorca (Pimeco), l’Associació Hotelera de la Platja de Palma i l’Associació Hotelera de Palma (Ashpama).

L’acord, signat avui migdia al restaurant Schwaiger, té com a objectiu unir esforços entre la gastronomia, el petit comerç i el sector hoteler per donar una major projecció a TaPalma i potenciar l’impacte de l’esdeveniment en l’economia local.

Per això, coincidint amb el 20è aniversari, s’ha posat en marxa el Club TaPalma, un projecte que permet a les empreses vincular-se de manera directa amb el certamen gastronòmic més important de la ciutat i gaudir d’avantatges exclusius com invitacions als esdeveniments o la compra de tiquets de tapes per gaudir de la ruta als establiments participants.

“Amb aquest conveni aconseguim implicar els principals agents econòmics de la ciutat i fer de TaPalma no només una cita gastronòmica, sinó un esdeveniment que dinamitza la vida de Palma en tots els seus àmbits”, han destacat des de l’organització.

Des de les patronals empresarials també s’ha posat en valor aquesta col·laboració. Joana Maria Manresa, presidenta d’Afedeco, ha subratllat que “aquest conveni és important per a tot el comerç, per a Afedeco com a patronal, però sobretot és important perquè uneix comerç amb restauració i turisme; per això li donam molt de valor i TaPalma és un esdeveniment molt positiu per a Palma”.

Per la seva banda, Carolina Domingo, presidenta de Pimeco, ha assenyalat que “aquesta iniciativa és molt important per a Pimeco perquè els petits i mitjans comerços necessiten aquest tipus d’esdeveniments que posin en valor allò que és nostre, i tot allò que incentivi el consum i fomenti que la gent surti al carrer farà que els carrers estiguin vius”.

També s’han sumat a aquest acord els hotelers de Palma i de la Platja de Palma. Pedro Marín, president de l’Associació d’Hotelers de la Platja de Palma, ha afirmat que “és un orgull col·laborar amb un esdeveniment gastronòmic que enguany celebra el seu 20è aniversari i que va destinat tant a residents com a turistes, i estic segur que restaurants d’hotels de la Platja de Palma s’hi adheriran i hi participaran”.

Finalment, Francisco Serrano, president d’Ashpama, ha remarcat que “aquest conveni amb TaPalma significa donar suport a un esdeveniment que uneix objectius molt importants i que van en línia amb la nostra filosofia, com la realització d’esdeveniments a l’hivern que dinamitzin la ciutat i una oferta per al turista que ens visita. Esdeveniments com aquest ens donen visibilitat”.

Amb aquesta aliança, TaPalma es posiciona com un esdeveniment transversal que uneix gastronomia, comerç i hostaleria, amb l’objectiu d’impulsar Palma com a destinació de referència en l’àmbit gastronòmic i cultural.

Més informació sobre el Club TaPalma: www.tapalma.com/club-tapalma/


Patrocinadors i col·laboradors

TaPalma Mallorca-2025, organitzat per AgenciaCom i Restauració Mallorca Caeb, compta amb el patrocini oficial de Trasmed; els patrocinadors institucionals com l’Ajuntament de Palma, Palma Activa i el Consell de Mallorca; el patrocini del Palau de Congressos de Palma, San Miguel, Consell Regulador IGP Sobrassada de Mallorca, Distribucions Túnel, Cafè Rico, Eroski, Cooperatives Agroalimentàries de les Illes Balears, My Uniform i Quadis BYD; la col·laboració de La Menorquina, Makro, Coca-Cola, José Luis Ferrer, ASCAIB, Escola d’Hoteleria de les Illes Balears, Fundació La Caixa, Associació Hotelera de la Platja de Palma, Ashpama, Afedeco, Pimeco, Aico, Marketing Comline i Taste; i amb IB3, COPE, Última Hora i Fires i Festes com a mitjans oficials.