TaPalma Mallorca-2025, concurs i ruta de tapes, celebrarà el concurs el dilluns 3 de novembre al Palau de Congressos de Palma, mentre que la ruta gastronòmica es durà a terme del 5 al 9 de novembre per diferents zones de Palma.
TaPalma compleix 20 anys i ho fa amb una edició que marcarà un abans i un després en la història del certamen. Aquest aniversari no serà únicament una celebració gastronòmica, sinó una autèntica transformació: per primera vegada, el concurs i la ruta de tapes es converteixen en un gran esdeveniment que suma forces amb el petit comerç, hotels i empreses de la ciutat, creant una aliança sense precedents a Palma.
“Aquest 2025 volem donar suport al 100 % als restaurants de Palma i, al mateix temps, fer una passa més, implicant empreses i comerços que vulguin formar part d’aquest esdeveniment gastronòmic”, destaquen des de l’organització.
Coincidint amb el 20è aniversari, s’ha posat en marxa el Club TaPalma, un projecte que permet a les empreses vincular-se de manera directa amb el certamen gastronòmic més important de la ciutat i gaudir d’avantatges exclusius com invitacions als esdeveniments o la compra de tiquets de tapes per gaudir de la ruta als establiments participants.
Un projecte al qual ja s’han sumat empreses com Musicasa, Naisa Protur Hotels, Gestoría Gil Estarellas, Farmacia Oms, Smart Estates, La Boutique del Gelato, Kiana Delicias, Workout Camp Mallorca o la Policía Nacional, entre d’altres que volen formar part de la iniciativa.
Inscripcions
Les inscripcions per als bars i restaurants que vulguin participar, tant en el concurs com en la ruta, continuen obertes i poden inscriure’s omplint el formulari d’inscripció que trobaran a la web www.tapalma.com
El preu d’inscripció per a TaPalma Mallorca-2025 és de 400€ + IVA (sense oferta), o bé 300€ + IVA (amb aportació de 30 tapes per a l’organització) o bé 200€ + IVA (amb aportació de 70 tapes per a l’organització). A més, la inscripció inclou un pack de benvinguda amb material promocional per als restaurants, informació de l’establiment i de les tapes a la web i App, promoció als mitjans de comunicació, un paquet bàsic a les xarxes socials, la invitació a tots els esdeveniments de promoció, un val de 100€ de Makro i un lot de productes de San Miguel.
Com és habitual, els protagonistes de TaPalma continuen essent els restaurants, amb noms que ja formen part d’aquesta nova edició com S’Hort-Casino Mallorca, Can Frasquet, Chez Camille, Kamaleónico, Más Natural, Gilda, La Consentida, Bella Donna, El Bandarra, Bellaombra o Grand Siena, entre d’altres.